Az 513-L/514-T sorozatú 3 utas golyóscsap sárgaréz testtel, valamint golyós és PTFE ülésekkel rendelkezik. Működtetése ALPHAIR kettős működésű vagy rugóvisszatérítésű pneumatikus hajtóművel történik. ACS jóváhagyta. PS: 16 bar, TS: 100°C
Az 513-L/514-T sorozatú 3 utas golyóscsap sárgaréz testtel, valamint golyós és PTFE ülésekkel rendelkezik. Működtetése ALPHAIR kettős működésű vagy rugóvisszatérítésű pneumatikus hajtóművel történik. ACS jóváhagyta. PS: 16 bar, TS: 100°C
Az 513-L/514-T sorozatú 3 utas golyóscsap sárgaréz testtel, valamint golyós és PTFE ülésekkel rendelkezik. Működtetése ALPHAIR kettős működésű vagy rugóvisszatérítésű pneumatikus hajtóművel történik. ACS jóváhagyta. PS: 16 bar, TS: 100°C
Az 513-L/514-T sorozatú 3 utas golyóscsap sárgaréz testtel, valamint golyós és PTFE ülésekkel rendelkezik. Működtetése ALPHAIR kettős működésű vagy rugóvisszatérítésű pneumatikus hajtóművel történik. ACS jóváhagyta. PS: 16 bar, TS: 100°C
Az 513-L/514-T sorozatú 3 utas golyóscsap sárgaréz testtel, valamint golyós és PTFE ülésekkel rendelkezik. Működtetése ALPHAIR kettős működésű vagy rugóvisszatérítésű pneumatikus hajtóművel történik. ACS jóváhagyta. PS: 16 bar, TS: 100°C
Az 513-L/514-T sorozatú 3 utas golyóscsap sárgaréz testtel, valamint golyós és PTFE ülésekkel rendelkezik. Működtetése ALPHAIR kettős működésű vagy rugóvisszatérítésű pneumatikus hajtóművel történik. ACS jóváhagyta. PS: 16 bar, TS: 100°C
Az 513-L/514-T sorozatú 3 utas golyóscsap sárgaréz testtel, valamint golyós és PTFE ülésekkel rendelkezik. Működtetése ALPHAIR kettős működésű vagy rugóvisszatérítésű pneumatikus hajtóművel történik. ACS jóváhagyta. PS: 16 bar, TS: 100°C
Az 513-L/514-T sorozatú 3 utas golyóscsap sárgaréz testtel, valamint golyós és PTFE ülésekkel rendelkezik. Működtetése ALPHAIR kettős működésű vagy rugóvisszatérítésű pneumatikus hajtóművel történik. ACS jóváhagyta. PS: 16 bar, TS: 100°C
Az 513-L/514-T sorozatú 3 utas golyóscsap sárgaréz testtel, valamint golyós és PTFE ülésekkel rendelkezik. Működtetése ALPHAIR kettős működésű vagy rugóvisszatérítésű pneumatikus hajtóművel történik. ACS jóváhagyta. PS: 16 bar, TS: 100°C
Az 513-L/514-T sorozatú 3 utas golyóscsap sárgaréz testtel, valamint golyós és PTFE ülésekkel rendelkezik. Működtetése ALPHAIR kettős működésű vagy rugóvisszatérítésű pneumatikus hajtóművel történik. ACS jóváhagyta. PS: 16 bar, TS: 100°C
Az 513-L/514-T sorozatú 3 utas golyóscsap sárgaréz testtel, valamint golyós és PTFE ülésekkel rendelkezik. Működtetése ALPHAIR kettős működésű vagy rugóvisszatérítésű pneumatikus hajtóművel történik. ACS jóváhagyta. PS: 16 bar, TS: 100°C
Az 513-L/514-T sorozatú 3 utas golyóscsap sárgaréz testtel, valamint golyós és PTFE ülésekkel rendelkezik. Működtetése ALPHAIR kettős működésű vagy rugóvisszatérítésű pneumatikus hajtóművel történik. ACS jóváhagyta. PS: 16 bar, TS: 100°C
Az 513-L/514-T sorozatú 3 utas golyóscsap sárgaréz testtel, valamint golyós és PTFE ülésekkel rendelkezik. Működtetése ALPHAIR kettős működésű vagy rugóvisszatérítésű pneumatikus hajtóművel történik. ACS jóváhagyta. PS: 16 bar, TS: 100°C
Az 513-L/514-T sorozatú 3 utas golyóscsap sárgaréz testtel, valamint golyós és PTFE ülésekkel rendelkezik. Működtetése ALPHAIR kettős működésű vagy rugóvisszatérítésű pneumatikus hajtóművel történik. ACS jóváhagyta. PS: 16 bar, TS: 100°C
Az 513-L/514-T sorozatú 3 utas golyóscsap sárgaréz testtel, valamint golyós és PTFE ülésekkel rendelkezik. Működtetése ALPHAIR kettős működésű vagy rugóvisszatérítésű pneumatikus hajtóművel történik. ACS jóváhagyta. PS: 16 bar, TS: 100°C
Az 513-L/514-T sorozatú 3 utas golyóscsap sárgaréz testtel, valamint golyós és PTFE ülésekkel rendelkezik. Működtetése ALPHAIR kettős működésű vagy rugóvisszatérítésű pneumatikus hajtóművel történik. ACS jóváhagyta. PS: 16 bar, TS: 100°C